האיסוף בתיאום טלפוני מראש. לאחר ההזמנה ישלח אליכם מייל עם טלפון לתיאום ההגעה.
מדיניות ביטולים
ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי מלא בטרם מסירת המוצר לחברת המשלוחים.
אם הביטול בוצע אחרי השילוח - אין זיכוי (מכיוון שמדובר בארטיקים לא ניתן לבצע זיכוי לאחר שמשלוח יצא).
ARTIKIM
11 חוות דעת
את כל חוות הדעת כתבו לקוחות שקנו את המתנה, והן עלו רק אחרי שבדקנו שהן אמיתיות
לקוחות שקיבלו, צילמו ושלחו לנו>
Adi cohen14/05/2025
הזמנו חבילה של ארטיקים, תיק מקרר ובקבוק יין. לצערנו הבקבוק הגיע פתוח. ממש ממש מאכזב
המשלוח הגיע אחרי כמעט שבועיים. אמרו לי שהוא נראה נהדר. לא ראיתי אז לא יכולה לתת על זה פידבק. אני כן יכולה לאמר שאנחנו לא חיים במאה ה17 שהמשלוחים נעשים בכרכרות ואין שום הצדקה שזמן המשלוח יהיה שבועיים.מראש היה רשום שהמשלוח יגיע בין יומיים אחרי ההזמנה ל10 ימים אחרי ההזמנה. לא מבינה למה בדור שלנו טווח המשלוח הוא עשרה ימים ולמה היום הראשון למשלוח הוא יומי אחרי ההזמנה. זה אמור להיות שהמשלוח יגיע בין יום ליומיים גג אחרי ההמזנה. מדובר על עיר במרכז הארץ. ממש לא מתאים.
ARTIKIM
שלום ציפי, כפי שהוסבר לך טלפונית היה לך אפשרות לבחור בהזמנה בשדרוג המשלוח לאקספרס אשר מסופק באותו היום. בחירתך הייתה במשלוח הרגיל שהינו בקווי חלוקה ומסופק באופן פחות מיידי. גם לאחר ביצוע ההזמנה הצענו לך לשנות את האספקה בסוג המשלוח אך לא רצית בכך. הבנו את אכזבתך בנושא ולכן הוספנו לפנים משורת הדין גם שלגונים נוספים כשדרוג. צר לנו שזאת החוויה שלך ונשמח לתת לך שירות מהיר בעתיד באמצעות משלוחי האקספרס המהירים שלנו שמסופקים באותו היום.
ביקשתי והובטח לי שהמארז יגיע בימים מסויימים ובשעות מסויימות. זה לא קרה. ביאסתם אותי ואת מי שאמור היה לקבל את המארז. ככה מפסידים לקוחות חוזרים ומתבססים על פראיירים שיתנסו פעם אחת. חבל מאוד!
ARTIKIM
שלום עוז, צר לנו על הרגשתך. מבדיקה מול מחלקת ההזמנות, ביקשת אספקה למשרד בו נמצאים רק בימי שני או חמישי בין השעות 10:00 ל14:00. בנוגע ליום, האספקה בוצעה ביום שני. בנוגע לשעה, בתיאום מול מקבלת המתנה היא לא יכלה לקבל את המארז בבוקר ולכן סופק לבקשתה בין השעות 14:00-16:30. נשמח לתת לך שירות גם בעתיד!
עדיין לא הצלחת לבחור מתנה? אל דאגה, יש גיפטוש קארד!