מאכזב ביותר. השארתי הזמנה ליום נישואי בני בבוקר של היום בו חזר מחו"ל.(יום חמישי). באותו זמן הייתי כבר אני גם בחו"ל. על אף האישורים ששלחתם המשלוח לא הגיע. ביקשתי להוציא מיידית ביום שישי משלוח אליו. טענתם שכבר אין משלוחים בשעה שהתקשרתי וזה היה בסהכ ב11:30 בבוקר. הובטח משלוח ביום ראשון עם פיצוי וגם אז המשלוח הגיע רק אחהצ. למה אי אפשר היה לשלוח כבר בבוקר? ובאשר לקערת החרציות הנוצצת.... תיבת פלסטיק לבנה עם שני עציצים של חרציות צהובות קטנות ומסכנות (חבל שלא ציינתי שבני אינו אוהב צבע צהוב לא בטוח שזה היה משנה כי באותיות הקטנות כתוב ששולחים מה שיש במלאי) וכזה משלוח 262 ש"ח בהחלט כשלון. עציץ כזה עולה מקסימום 20 שח!!!! פעם שנייה ואחרונה שאזמין משלוח מכם וגם אמליץ לחבריי שלא יזמינו . גם פעם קודמת נחלתי אכזבה וחשבתי שזה במקרה. חבל שנה טובה לכם
פריחת הסחלב
היי,אנחנו מתצלים על חוויתך,ההזמנה שלך נשלחה ביחד עם פיצוי בעקבות איחור בהזמנה, לגבי צבעי העציצים מכיוון שמדובר על גידול חקלאי איננו יכולים להתחייב על צבע ספציפי וזה כמובן מופיע בתהליך ההזמנה, בכל מקרה נשמח שתיצרי עימנו קשר לשיפור החוויה שלך אצלנו :)
המארז הגיע עם תוכן שונה לחלוטין מהמוצג באתרכם. לאחר שיחה עם המוכר, הם ניאותו לשלוח מארז חליפי יום למחרת, עם תוכן מעט יותר קרוב למקור (המארז נבחר במיוחד לאור העובדה שכל/רוב השוקולדים הכלולים מבוססים על שוקולד מריר, המועדף על מקבלת המתנה). אבל באופן כללי, גם לאחר ההחלפה, כל המוצרים שהתקבלו, כולל היין, לא היו ברמה של המוצרים המצולמים. אמנם יש במודעה סעיף/כוכבית שמציינת שפריטים חסרים עשויים להיות מוחלפים, אבל לצערי זה פותח דלת לניצול של הסעיף הזה. בסופו של דבר, מן המוכר הזה כבר לא נחזור להזמין, והעניין בהחלט פוגם בחוויות הקנייה באתרכם. בתור לקוח, אני מצפה לקבל את שהזמנתי ושילמתי בעבורו.
עדיין לא הצלחת לבחור מתנה? אל דאגה, יש גיפטוש קארד!