שאלות נפוצות

שאלות נפוצות לגבי משלוח מוצרים

  • אני רוצה להזמין מתנה לתאריך מסוים. איך אדע מה יכול להגיע אליי בזמן?
    בקישור הזה נמצאת התשובה לשאלה שלך.
    הזינ/י את שם העיר ואח"כ את תאריך היעד למשלוח, והמערכת תציג לך את המתנות שיכולות להגיע ליעד הזה בתאריך שביקשת.
    יש לשים לב שהמתנות שיוצגו הן מתנות שיכולות להישלח בשעה שבו ביצעת את החיפוש. אם תבצע/י חיפוש בשעה מאוחרת יותר, יתכן וזמן האספקה יהיה ארוך יותר.

  • ראיתי מוצר שאהבתי ואני רוצה לבצע הזמנה, איך אדע מתי הוא יגיע אליי?
    זמן האספקה תלוי ביעד המשלוח וכן בסוג המוצר. למשל, ישנם מוצרים שיכולים להגיע מהיום להיום לאזור המרכז, בעוד שלאזורים מרוחקים זמן האספקה ארוך יותר. בדף המוצר מצויין בדיוק את זמן האספקה לפי היעד.
    המתנה שרצית לא יכולה להגיע בזמן? אל דאגה, יש מתנות אחרות שכן יכולות. כנס/י לחיפוש המתקדם שלנו- הזינ/י יעד למשלוח ומועד אספקה רצוי, ואז יופיעו כל המתנות שכן יכולות להגיע אליך בזמן.

  • כבר ביצעתי הזמנה באתר, מתי בדיוק המשלוח יגיע?
    למידע על סטטוס המשלוח לאחר הזמנה, ניתן ליצור קשר ישיר עם בית העסק. מספר הטלפון של בית העסק מופיע במייל אישור ההזמנה שקיבלת מייד לאחר התשלום.

  • המשלוח שלי היה אמור להגיע כבר ולא קיבלתי איתו. מה עושים?
    אם זמן האספקה המובטח עבר והמשלוח טרם התקבל, יש ליצור קשר ישיר עם בית העסק האחראי על אספקת המוצר. מספר הטלפון של בית העסק מופיע במייל אישור ההזמנה שקיבלת מיד לאחר התשלום.

  • מדוע עליי לשלם פעמיים על משלוח?
    אתר גיפטוש מרכז מגוון של בתי עסק. אם בחרת להזמין מוצרים מבתי עסק שונים, המשלוח יחוייב בנפרד על כל מוצר, שכן המוצרים יוצאים מבתי עסק שונים.

  • רכשתי שני מוצרים באתר, האם אפשרי שיגיעו ביחד?
    אם המוצרים נרכשו מבתי עסק שונים (חויבת על משלוח פעמיים), אין אפשרות לתזמן את המשלוחים שיגיעו ביחד, שכן הם מגיעים באמצעות חברות שליחויות שונות.

  • האם אפשרי לבצע איסוף עצמי של המתנה, במקום משלוח?
    רוב בתי העסק מאפשרים איסוף של המוצרים מהחנות עצמה. במידה והדבר מתאפשר, בתהליך הרכישה תופיע אופציה של איסוף עצמי. כתובת מדוייקת לאיסוף תישלח למייל מיד לאחר ההזמנה.

  • ברצוני לבצע שתי הזמנות לכתובות שונות, איך עושים זאת?
    במקרה זה, יש לבצע שתי הזמנות נפרדות- אחת לכל כתובת.
    אם ברצונך לרכוש מספר רב של מתנות, צור/י איתנו קשר ונשמח לסייע.

  • אני מעוניין לצרף הקדשה אישית/תמונה להזמנה, כיצד ניתן לעשות זאת?
    במוצרים מותאמים אישית, במהלך תהליך הרכישה יהיה ניתן לרשום הקדשה אישית ולהעלות תמונות. במידה ולא עשית זאת במהלך ההזמנה, אנו ניצור עמך קשר לאחר ההזמנה ותוכל/י לשלוח לנו בוואטסאפ או דרך המייל. אם בחרת לשלוח תמונות במהלך תהליך ההזמנה והן לא באיכות מספקת, אנו נעדכן אותך ונבקש תמונות אחרות.

  • האם אפשר לשלם לשליח?
    לא, התשלום חייב להתבצע באתר בטרם משלוח המתנה.
    ניתן לשלם בכרטיס אשראי, ביט או פייפל.

 

שאלות נפוצות לגבי שוברי מתנה

  • מהו תוקף השוברים?
    שוברי המתנה באתר תקפים לשנה, מלבד 'גיפטוש קארד' התקף לשנתיים.

  • כיצד ניתן לשלוח את השובר שרכשתי?
    לאחר תהליך הרכישה, ניתן לשלוח את השובר באמצעות אימייל, וואטסאפ או הדפסה. הקישור לשובר ישלח אליך גם למייל ותמיד ניתן לגשת אליו ולשלוח אותו.

  • האם אפשר לתזמן את שליחת השובר, כך שיגיע בדיוק בתאריך האירוע?
    אם בחרת לשלוח את השובר באמצעות אימייל, ניתן לתזמן את שליחתו לתאריך והזמן הרצוי. לאחר שהשובר יגיע לנמען, אנו נשלח לך אימייל המידע אותך שהשובר נשלח בהצלחה.

  • אני מעוניין לשנות את הברכה שרשמתי. כיצד עושים זאת?
    במייל אישור ההזמנה ניתן למצוא קישור לעריכת הברכה.

  • קיבלתי שובר מתנה, כיצד אני מממש אותו?
    על כל שובר מתנה תמצאו קוד שובר וכן את מספר הטלפון הישיר של בית העסק. יש להתקשר לבית העסק, למסור קוד שובר ולתאם מועד למימוש החוויה.

  • קיבלתי שובר מתנה, אך הוא אינו לשביעות רצוני, מה ניתן לעשות?
    במידה והשובר טרם מומש ולא פג תוקפו, ניתן להמירו בשובר מתנה אחר.

  • רכשתי שובר ואני מעוניין לבטלו, מהן האפשרויות העומדות בפני?
    תוך 14 יום מתאריך הרכישה ובתנאי שהשובר טרם מומש, ניתן לקבל החזר כספי. לאחר 14 יום, במידה והשובר טרם מומש, ניתן לקבל זיכוי לרכישה של שובר/מוצר אחר באתר. לאחר מימוש שובר, ביטולו ו/או החזר כספי וכל התנהלות נוספת תתבצע מול בית העסק בלבד ולפי תנאי ביטולו ושיקוליו.

  • קיבלתי שובר מתנה, אך בית העסק נסגר או אינו יכול לתת לי שירות. מה עכשיו?
    במידה ובית העסק אינו יכול לספק את השירות, ינתן זיכוי לאתר בו ניתן להשתמש לרכישה חוויה אחרת.

 

שאלות כלליות

  • האם ניתן לשלם במזומן?
    לא ניתן לשלם במזומן. התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או פייפל או ביט. כל התשלומים באתר מאובטחים.

  • לא קיבלתי מייל אישור הזמנה, מה לעשות?
    מספר דקות לאחר ההזמנה, נשלח מייל אישור עם כל פרטי ההזמנה. במידה ולא קיבלת מייל זה, יש לבדוק שכתובת המייל שהוזנה נכונה (מייד לאחר התשלום, יש אפשרות לשנות את כתובת המייל שהזנת). אם כתובת המייל שהזנת נכונה, יתכן שהאישור הגיע לתיקיית הספאם שלך. אם בכל זאת, לא הצלחת לאתר את המייל- ניתן ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע.