שאלות נפוצות

שאלות נפוצות לגבי משלוח מוצרים

  • אני מעוניין לבצע הזמנה, איך אדע מתי יגיע המוצר?
    זמן האספקה תלוי ביעד המשלוח וכן בסוג המוצר. למשל, ישנם מוצרים שיכולים להגיע מהיום להיום לאזור המרכז, בעוד שלאזורים מרוחקים זמן האספקה ארוך יותר. בדף המוצר מצויין בדיוק את זמן האספקה לפי היעד.

  • ביצעתי הזמנה, לאן אפשר להתקשר לברר פרטים על סטטוס המשלוח?
    למידע על סטטוס המשלוח ניתן ליצור קשר ישיר עם הספק. מספר הטלפון של הספק מופיע במייל אישור ההזמנה שקיבלתם מיד לאחר התשלום.

  • מדוע עליי לשלם פעמיים על משלוח?
    אתר גיפטוש מרכז מגוון של בתי עסק. אם בחרת להזמין מוצרים מבתי עסק שונים, המשלוח יחוייב בנפרד על כל מוצר, שכן המוצרים יוצאים מבתי עסק שונים.

  • רכשתי שני מוצרים באתר, האם אפשרי שיגיעו ביחד?
    אם המוצרים נרכשו מבתי עסק שונים (חויבת על משלוח פעמיים), אין אפשרות לתזמן את המשלוחים שיגיעו ביחד, שכן הם מגיעים באמצעות חברות שליחויות שונות.

  • האם אפשרי לבצע איסוף עצמי של המתנה, במקום משלוח?
    רוב בתי העסק מאפשרים איסוף של המוצרים מהחנות עצמה. במידה והדבר מתאפשר, בתהליך הרכישה תופיע אופציה של איסוף עצמי. כתובת מדוייקת לאיסוף תישלח למייל מיד לאחר ההזמנה.

  • ברצוני לבצע שתי הזמנות לכתובות שונות, איך עושים זאת?
    במקרה זה, יש לבצע שתי הזמנות נפרדות- אחת לכל כתובת.

  • אני מעוניין לצרף הקדשה אישית/תמונה להזמנה, כיצד ניתן לעשות זאת?
    במוצרים מותאמים אישית, במהלך תהליך הרכישה יהיה ניתן לרשום הקדשה אישית ולהעלות תמונות. במידה ולא עשיתם זאת במהלך ההזמנה, אנו ניצור עמכם קשר לאחר ההזמנה ותוכלו לשלוח לנו בוואטסאפ או דרך המייל.

  • האם אפשר לשלם לשליח?
    לא, התשלום חייב להתבצע באתר בטרם משלוח המתנה.

 

שאלות נפוצות לגבי שוברי מתנה

  • מהו תוקף השוברים?
    שוברי המתנה באתר תקפים לשנה, מלבד 'שובר גיפטוש' התקף ל- 5 שנים.

  • כיצד ניתן לשלוח את השובר שרכשתי?
    לאחר תהליך הרכישה, תוכלו לשלוח את השובר באמצעות אימייל, וואטסאפ או הדפסה. הקישור לשובר ישלח אליכם גם למייל ותוכלו תמיד לגשת אל השובר ולשלוח אותו.

  • האם אפשר לתזמן את שליחת השובר, כך שיגיע בדיוק בתאריך האירוע?
    תזמון השובר אפשרי רק אם שולחים אותו באימייל.

  • אני מעוניין לשנות את הברכה שרשמתי. כיצד עושים זאת?
    במייל אישור ההזמנה ניתן למצוא קישור לעריכת הברכה.

  • קיבלתי שובר מתנה, כיצד אני מממש אותו?
    על כל שובר מתנה תמצאו קוד שובר וכן את מספר הטלפון הישיר של בית העסק. יש להתקשר לבית העסק, למסור קוד שובר ולתאם מועד למימוש החוויה.

  • קיבלתי שובר מתנה, אך הוא אינו לשביעות רצוני, מה ניתן לעשות?
    במידה והשובר טרם מומש ולא פג תוקפו, ניתן להמירו בשובר מתנה אחר.

  • רכשתי שובר ואני מעוניין לבטלו, מהן האפשרויות העומדות בפני?
    במידה ולא חלפו 14 יום מתאריך הרכישה והשובר טרם מומש, ניתן לקבל החזר כספי. לאחר 14 יום, במידה והשובר טרם מומש, ניתן לקבל זיכוי לרכישה של שובר/מוצר אחר באתר. לאחר מימוש שובר, ביטולו ו/או החזר כספי וכל התנהלות נוספת תתבצע מול בית העסק בלבד ולפי תנאי ביטולו ושיקוליו.

  • קיבלתי שובר מתנה, אך בית העסק נסגר או אינו יכול לתת לי שירות. מה עכשיו?
    במידה ובית העסק אינו יכול לספק את השירות, ינתן זיכוי לאתר בו ניתן להשתמש לרכישה חוויה אחרת.

 

שאלות כלליות

  • האם ניתן לשלם במזומן?
    לא ניתן לשלם במזומן. התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או פייפל. כל התשלומים באתר מאובטחים.

  • לא קיבלתי מייל אישור הזמנה, מה לעשות?
    מספר דקות לאחר ההזמנה, נשלח מייל אישור עם כל פרטי ההזמנה. במידה ולא קיבלתם מייל זה, יש לבדוק שכתובת המייל שהוזנה נכונה (ישר לאחר התשלום, יש אפשרות לשנות את כתובת המייל שהזנתם). אם כתובת המייל נכונה, בדקו בתיקיית הספאם שלכם. אם בכל זאת, לא הצלחתם לאתר את המייל- צרו עמנו קשר ואנו נשמח לסייע.