רעיון לבילוי למכורים לשוקולד

אין כמו שוקולד! שום הרגשה לא משתווה לרגע בו השוקלד מתמוסס בפה ומעורר את כל החושים. הרי לכם מתנה מיוחדת שתרגש את כל מי שאוהב שוקולד. מדובר ביום פינוק למפעל השוקולד "גליתא" הממוקם בדגניה ב', ממש ליד הכנרת. הביקור בחווה, הכולל צפייה בסרט על תהליך הכנת השוקולד, הוא ללא תשלום. אפשר להשתתף בסדנאות ופעילויות נוספות בתשלום.

גולש מספר: "חברה שלי חולת שוקולד, אז החלטתי להעניק לה מתנה שכולה שוקולד! בבוקר לקחתי אותה למפעל השוקולד "גליתא" הנמצא בדגניה ב'. במפעל היה ממש קסום. ראינו סרט קליל על ייצור שוקולד, לאחר מכן צפינו במפעל השוקולד דרך החלונות ולבסוף ישבנו בבית הקפה של המפעל ואכלנו פרלינים של שוקולד. לאחר מכן ניצלנו את ההזדמנות שאנחנו נמצאים בסמוך לכנרת, ועשינו שם טיול. בכנרת הבאתי לה את המתנה שקניתי לה: שרשרת זהב. כדי לקשר את זה לשוקולד עטפתי את השרשרת בעטיפה שהכנתי המזכירה עטיפה של שוקולד. לבסוף כשהתעייפנו, התחלנו לסוע דרומה בחזרה לבית ובדרך עצרנו במקס ברנר הידועה בקינוחי השוקולד המדהימים שלה. אכלנו שקשוקה טעימה ולבסוף הזמנו קינוח שוקולד."

אם ברצונכם לדעת יותר מה מחכה לכם בחוות השוקולד ועל שעות פתיחה, בקרו באתר הרשמי של גליתא.

אנחנו אוהבים לפנק ברעיונות מעולים ובחדשות על מבצעים ישר למייל. שנרשום אותך?