חוויה מוזיקלית באולפן הקלטות

950 ₪
|
תל אביב
מי לא אוהב לשיר? כעת תוכלו להגשים ליקירכם חלום ולהעניק להם חוויה חד פעמית - הקלטת שיר במתנה באולפן הקלטות מקצועי, להיות זמרים ליום אחד! מתאים ליחיד או לזוג. ספרו לי עוד >
| 67 כבר נרכשו
    מי לא אוהב לשיר? כעת תוכלו להגשים ליקירכם חלום ולהעניק להם חוויה חד פעמית - הקלטת שיר במתנה באולפן הקלטות מקצועי, להיות זמרים ליום אחד! מתאים ליחיד או לזוג. ספרו לי עוד >

    *

    950 ₪

    950 ₪

    • החזר כספי עד 14 יום מהרכישה
    • אפשר לשלם באשראי, bit ,PayPal וגיפטוש קארד
    • התחייבות מבית העסק שזה המחיר הכי טוב למתנה זו
    זמינות: קיים במלאי

    מחפשים מתנות לעובדים?

    נשמח לעזור בכל מה שצריך!

    עוד על חוויה מוזיקלית באולפן הקלטות

    שעות פעילות

    להכיר את אולפני לי-רון

    מה אחרים אומרים

    את כל חוות הדעת כתבו לקוחות שקנו את החוויה או עשו אותה, והן עלו רק אחרי שבדקנו שהן אמיתיות

    אורח
    08/11/2019
    לירון מקצוען אמיתי, הכי שירותי שיש ונותן לך לצאת עם ההרגשה הכי טובה בעולם. 🤩
    08/11/2017
    לירון התותח! תודה על המקצועיות האין סופית! על הסבלנות, על שמחת החיים ועל הרצון להוציא ממני את הביצוע הטוב ביותר..לא וויתרת לי על שום דבר והשקעת מאמץ רב בשבילי! מעריך זאת מאוד! תודה על הכל.
    06/08/2017
    הייתי אתמול בשביל לעשות לבן זוגי מתנה ליום האהבה ואני חייבת לציין לשבח את המקצועיות, הסבלנות והשירותיות שקיבלתי..פשוט ברמה שלא ראיתי בארץ..איזה כיף היה נהנתי כל כך מהחוויה, מהניסיון ומהתוצאה..מתה כבר לתת לו את זה מחר ביום האהבה :) ממליצה לכולן!
    10/06/2017
    שלשום נתתי לבעלי את המתנה להיות זמר ליום אחד באולפן ואתם לא מבינים איזו צרחה הוא נתן..הוא היה כל כך מופתע מזה שאני הולכת להגשים לו חלום ילדות! רק בשביל זה היה משתלם לרכוש כאן את השובר.. תודה רבה ומחכים כבר להגיע לאולפן ההקלטות :)
    29/03/2017
    ועוד פעם מדהים!! אני מאושרת שקיבלתי את המתנה הזאת מבעלי..אני פשוט הגשמתי חלום ילדות..מגיל קטן אני שרה ואף פעם לא יצא לי לעשות עם זה משהו והיום פתאום שמעתי את עצמי שרה בפעם הראשונה באולפן ועבדתי מול מפיק מוזיקלי שהעריף על הקול שלי מחמאות וחימם לי את הלב וגם את הביטחון האישי.. ואו אני מחכה כבר לחזור!!
    23/01/2017
    ללירון היקר! תודה רבה לך על ההשקעה, עשית מתה מושלמת לבעלי ואני מודה לך על כל רגע מהזמן שהשקעת! נפגש שוב בשמחות ובעוד הקלטות אמן ובעזרת השם עוד הצלחה ופרסנה טובה, עדי.
    27/09/2016
    זו הייתה חויה נהדרת. כל כך נהנתי יחד עם הבת שלי! היא הייתה זמרת ליום אחד, יום ההולדת שלה וזה היה הכי מוצלח שיכול להיות) המון תודות ללירון על השקעה, סובלנות ומקצועיות.

    אלונה.
    15/07/2016
    נהנתי מכל רגע.. תודה על חוויית יום הולדת מושלמת!
    01/05/2016
    שמגיע אז מגיע.. לירון המפיק באולפן כבר בשיחת הטלפון הראשונה היה שירותי, נעים הליכות ונחמד.. תוך 5 דקות סגרתי איתו את החבילה ותיאמתי זמן להקליט.. שהגעתי עם חברה שלי היא הייתה מבסוטית עד השמיים ולירון נתן לה להרגיש שהיא מלכה..בדיוק כמו שרציתי שהיא תרגיש ביום הולדת.. הוא הרגיע אותה שהייתה לחוצה, נתן לה לשתות מים שהיא בכתה מהתרגשות ובאמת עשה הכל כדי שהיא תחווה חוויה לא נורמלית! אז לירון תודה רבה שיחקת אותה בענק ואני ימליץ כמובן לכל החברים והמשפחה וכמו שהבטחתי אפרסם את מה שעשית בישבילי ובשבילה בכל מקום שרק אפשר! שיהיה המון בהצלחה ושוב תודה!
    27/03/2016
    עשיתי את זה לחברה שלי ולקחתי אותה לאולפן והיא הקליטה 2 שירים ויצא באמת יפה.. האולפן עם ספוגים וציוד מקצועי..אני ממש התרשמתי גם מהשירות והיחס באולפן..ממש VIP! ממליץ לכולם!